Termeni și condiții

Se încarcă...

La Bodymod încercăm întotdeauna să oferim fragmente de identitate inspiraționale pentru tine și orice altcineva care este interesat de bijuteriile de corp. Dar urâm textele lungi și plictisitoare. Deci încercăm să menținem această parte ușor de citit.

Livrare și Manevrare

Facem tot posibilul să-ți livrăm comanda în timpul promis la checkout. Aceasta se aplică pentru zilele de lucru normale*. Noi facem tot ce putem să-ți oferim opțiuni de transport adecvate. Poți vedea care și timpi de livrare dacă faci click pe acest link. Selectează metoda de livrare favorită la finalizare.
Ia aminte că metodele de livrare diferite au multipli timpi de aprovizionare și întotdeauna încercăm să le prioritizăm, ca un număr cât mai mare de clienți să-și primească pachetele repede. Prin timpul de aprovizionare, ne referim că diferiții furnizori de transport colectează coletele din depozitul nostru la ore diferite. Deci noi alegem, împachetăm și livrăm, astfel încât să obținem cele mai multe colete expediate cu fiecare furnizor, servindu-te pe tine și pe alții cât de repede posibil.

Ia aminte că înainte ca noi să putem procesa și livra comanda, avem nevoie de autorizația de la furnizorul tău de plată ales. În mod normal, aceasta se întâmplă în câteva secunde, dar sistemul nostru va anula comanda ta dacă autorizația nu vine întro oră.

*Zilele normale de lucru sunt zilele în care noi avem depozitul deschis și multiplii noștrii operatorii colectează de la depozit. Este de luni până vineri, exceptând zilele pe care le găsești în acest link.

Administrarea informațiilor personale

Să plasezi o comandă la Bodymod avem nevoie de anumite informații despre tine. Precum emailul tău, ca să-ți trimitem confirmarea comenzii și adresa de livrare ca să-ți trimitem bunurile. Acestea sunt informații standard și ne permit nouă procesarea corespunzătoare a vânzărilor. Nu trebuie să creezi un cont la noi pe site ca să-ți plasezi prima comandă, dar dacă nu ai unul, un cont este creat automat pentru tine atunci când cumperi de la noi de pe site. Credențialele de logare îți sunt trimise automat după ce a fost creat.
În acest cont vei vedea ce date avem despre tine, și le poți șterge oricând.
Noi, în orice caz, îți recomandăm să-ți păstrezi contul pentru că are anumite beneficii. Te ajută să-ți verifici comenzile și simplifici suportul clienți, și poți controla abonarea la newsletter. Nu te costă niciun leu.

În afară de informația pe care ne-o oferi tu, noi folosim de asemenea cookies și urmărește comportamentul pe durata vizitei tale.
Cookies sunt în principal folosite să facă site-uri ca al nostru să meargă. Fără ele ar fi imposibil să memorăm ce produse ai în coșul tău de cumpărături. Le mai folosim să analizăm comportamentul utilizatorului și să îmbunătățim uzabilitatea site-ului și optimizarea publicității. Deci, nimic de care să-ți fie frică.
Într-un final, și noi avem nevoie de ele ca să evităm frauda. Acest lucru este realizat prin controlul nostru automat al fraudei, care măsoară riscurile și identifică potențiale probleme cu conturile.

Ne străduim să fim complet transparenți cu toți vizitatorii. Astfel, dorim să te informăm că dacă accepți anumite cookie-uri, cum ar fi Google, Facebook, Snapchat, Pinterest și TikTok este posibil să tranferăm anumite informații. Datele pe care le transferăm către acestea vor fi mascate (<hashed>) înainte de transfer. Pe scurt, acest lucru înseamnă că nu împărtășim niciodată despre tine date pe care orice persoană le poate citi. Acest lucru se datorează faptului că noi criptăm datele cu ajutorul unei chei hash pentru siguranța ta. Aceste date includ, de obicei, adresa de e-mail, numele, numărul de telefon, ce ai cumpărat și când ai cumpărat.
Totuși, uneori avem nevoie să transmitem date necriptate. Aceasta poate fi o necesitate pentru toate magazinele online, uneori. De exemplu, trebuie să transmite informațiile către serviciul poștal ales pentru livrarea coletului. sau, în cazul unei anchete, este posibil să transmitem poliției datele de vânzare. Toate acestea sunt date care nu intră în sfera noastră de acțiune, ceea ce este firesc pentru un comerciant online.

Așa ca să știi asta. Noi îți ținem datele în siguranță. Storăm doar ce este nevoie și datele tale sunt disponibile doar stafului “care-trebuie-să-știe” și nu sunt dezvăluite niciunei terțe părți fără consimțământul tău.
Așadar nu vom lăsa pe nimeni altcineva să-ți vadă sau să-ți folosească datele tale. Datele tale personale sunt stocate și salvate pe servere încriptate conform GDPR.

Dacă tu, oricând vei vrea să știi ce avem stocat despre tine, te rugăm să ne contactezi și ne vom bucura să-ți fim de ajutor.

Retururi, plângeri și defecte

Când faci cumpărături la Bodymod, vei primi automat 100 zile de perioade de retur. Această perioadă de retur este calculată din ziua în care ai primit comanda.

Nu deschide pungile

Igiena este una din prioritățile de top aici la Bodymod. Așadar, noi nu vindem niciodată produse care au fost în mâinile altui client. Noi livrăm toate piesele în pungi sigilate, transparente, subțiri, care asigură că nu vei primi niciodată un produs care a fost în corpul unui străin.
Datorită regulilor noastre stricte de igienă, trebuie să știi că, dacă vei deschide punga sigilată, produsul din interiorul său nu se mai poate returna. La fel se va întâmpla și dacă alterezi punga în orice fel. Deci tu ar trebui să inspectezi pachetul cu grijă înainte de a deschide punga. Sperăm că înțelegi de ce avem asemenea reguli de siguranță, cum nici tu nu ai vrea să porți piercing-uri care au fost folosite anterior de un străin.
Desigur, mai ai destul timp de doi ani de a te plânge de produs și de garanția obligatorie de șase luni, conform regulilor UE.
Dacă observi o problemă cu produsul tău când îl primești, este important să o documentezi și să ne contactezi înainte de a deschide punga. Apoi anunță-ne imediat. Această însemnă că, dacă nu vei raporta nici o problemă cu produsul timp de 14 zile de când ajunge, vom considera că ce ai primit este în stare perfectă.

Cum returnez

Dacă dorești să returnezi cumpărătura, te rugăm să urmărești acest link pentru instrucțiuni de cum să o faci. Ia aminte că dacă alegi să returnezi un produs, atunci ai grijă cum îl livrezi înapoi. Nu folosi același plic/cutie în care ai primit produsul. Sunt strict folosite pentru o singură utilizare și ar trebui să fie aruncate direct la gunoi.
Bulele de aer nu sunt suficient de puternice să suporte multiple livrări.
Așadar ar fi cel mai bine ca tu întotdeauna să folosești pachete noi și sigure când ne returnezi produsele. Nu folosi plicuri de hârtie subțiri, nu sunt suficient de protective. Cutiile din carton bine captusite sunt de obicei cea mai bună soluție.
Dacă un produs este returnat nouă și deteriorat în timpul transportului, noi nu vom putea accepta returulul produsului. În schimb, va trebui să depui o plângere la oficiul poștal pe care l-ai ales ca expeditor.
Ia aminte, ca și client, ești întotdeauna responsabil de costul returului plus asigurarea și urmărirea produsului care ne vor fi returnate.

Rambursări

Dacă ne returnezi produse, noi suntem întotdeauna obligați să-ți returnăm banii în același mod în care au venit. Asta înseamnă că nu putem schimba contul bancar al rambursării. În mod normal procesăm orice refund în cinci zile lucrătoare.
De la timpul rambursări, poate dura de la câteva minute la o săptămână să ajungă la tine. Asta depinde de metoda de plată pe care o selectezi și banca ta.
Vei primi un email care conține o notă de credit odată ce procesăm rambursarea. Acesta poate fi văzută de asemenea în contul tău dacă emailul nu a ajuns.
În caz că nu ai primit vești de la noi în legătură cu returul pe care l-ai făcut, verifică-ți codul de urmărire. Dacă ne este livrat, atunci vă rugăm să permiteți trecerea timpului menționat mai sus. Verifică-ți contul de utilizator la noi pe site, să verifici dacă nota de credit a fost emisă.
Din păcate, dacă returul nu a fost primit de noi încă, nu putem face nimic să grăbim acest proces.

Returnarea costurilor de transport

Există câteva detalii de luat în considerare atunci când vine vorba despre rambursarea costurilor de transport:

  • Dacă îți comanzi produsele printr-una dintre metodele noastre standard de livrare, ai dreptul la rambursare totală o comenzii, inclusiv costurile inițiale de transport, în caz că decizi să returnezi întreaga comandă. Cu toate acestea, dacă ai ales o metodă de livrare diferită de cea standard, nu îți putem returna costul transportului inițial.
  • Dacă ai decis să returnezi doar o parte din comandă, ia în considerare pragul de livrare gratuită, în caz că ai primit un discount sau livrarea gratuită bazată pe valoarea totală a comenzii. După ce valoarea produselor returnate este scăzută din valoarea comenzii inițiale, valoarea comenzii totale poate scădea sub pragul livrării gratuite. În acest caz, discountul sau livrarea gratuită nu se mai aplică, astfel ești obligat să plătești costul transportului inițial.

Așa cum am mai spus, costul transportului de la tine la depozit este întotdeauna suportat de tine și, prin urmare, nu va fi rambursat.

Produs cu defecte

Dacă apare o problemă după ce ai deschis punga sigilată, o vom trata ca o plângere normală despre produse. Dar te rugăm să iei aminte că noi nu acoperim daune care au fost cauzate de utilizatorul final, și nici nu te putem ajuta dacă pierzi o bilă sau orice altă parte a piesei.

Depinde de tine să te asiguri că nu deșurubezi bilele/încuietorile prea tare sau prea încet. Poți ajunge să rupi bijuteriile sau să pierzi o bilă, pentru care nu putem fi trași la răspundere.

Dacă se întâmplă să primești un produs defect, nu-l returna fără să contactezi echipa noastră de asistență clienți întâi. Returul produselor cu defect trebuie să fie întotdeauna aprobat anterior. Dacă primim un produs cu defect pe care echipa noastră nu l-a aprobat anterior, vom considera că s-a stricat în timpul transportului și prin urmare nu se califică ca un retur legitim. Nu se vor aplica rambursări pentru acesta.

Reclamații

Dacă îți dorești să te plângi despre deciziile noastre și despre asistență, te rugăm să depui cazul la ODR (Centrul Online de Rezoluție al Disputelor). Acesta este guvernat de UE, o autoritate imparțială pentru reclamații, care gestionează astfel de cazuri. Desigur, noi nu dorim să avem nici o problemă de asistență clienți să ajungă acolo, dar ne simțim și obligați să-ți explicăm de la început opțiunile pe care le poți avea.

Comenzi care nu se pot livra

Este întotdeauna responsabilitatea clientului să se asigure că adresa de livrare oferită este corectă și că adresa de livrare este complet în conformitate cu instrucțiunile serviciului poștal ales. Acest lucru trebuie făcut în timpul în care plasezi comanda. În general nu este posibil să o faci după ce comanda a fost plasată.
De asemenea, cutia ta poștală nu trebuie să fie obstrucționată sau prea plină, ca pachetul să nu încapă. Ar trebui să indice adresa completă și în mod normal să aibă numele destinatarului pe ea. Dacă o comandă nu este livrată sau colectată de tine de la serviciul poștal din orice motiv și așadar returnată nouă, noi din păcate, nu o putem accepta ca un retur standard. Din cauza faptului că vom fi taxați extra de către compania de livrare pentru retur. Așadar va trebui să anulăm comanda ta minus taxa poștală de retur. Taxa normală de retur este 49 RON pentru o livrare standard și 140 RON pentru o livrare expres. Putem să-ți livrăm din nou comanda. Totuși, pentru ca noi să-ți trimitem comanda, va fi nevoie să achiți costul livrării plus costul pe care trebuie să-l achităm reprezentând taxele de curierat pentru procesarea returului (în mod normal este același cu costul livrării).

Comandă și plată

Noi încercăm tot posibilul să facem plată să curgă cât mai ușor posibil. Noi mai încercăm să oferim multe opțiuni de plată relevante pentru tine, folosind cea mai nouă tehnologie pentru plăți ca să-ți facă procesul cât mai sigur posibil.
Aceasta înseamnă că noi colaborăm îndeaproape cu principalii furnizori din Europa, asigurând că tu ești servit cu cea mai bună calitate a plății în siguranță.
Dacă alegi să plătești cu un card de credit, nu vom defalca nici un ban de la tine de pe card până când comanda ta va fi livrată. Dacă alegi orice altă metodă de plată, te rugăm să iei aminte că ele pot veni cu o taxă, ce va apărea la finalizare și că termenii lor de plată sunt un acord individual între tine și ei. Dacă ai întrebări despre plata făcută printr-un terț furnizor de plăți (precum facturare, taxe sau orice alte probleme legate de plăți), te rugăm să-i contactezi pe ei dacă ai orice întrebare.

Informații despre produs

Ne chinuim să-ți oferim informații cât mai precise și amănunțite posibil. Considerăm de bun simț că dacă îți furnizăm informații, tu vei putea lua o decizie informată și vei vedea toate detaliile înainte de a cumpăra. Ia aminte că majoritatea produselor au o descriere detaliată a produselor și o descriere tehnică care se găsește sub tab-ul numit “Informații adiționale”.
Materialele precum oțelul sunt destul de exacte și rar se întâmplă să oferim informații derutante despre ele. Dar te rugăm să iei aminte că se poate întâmpla să existe ușoare variațiuni, mai ales când vine vorba de produse organice.
Noi suntem totuși oameni, deci să știi că facem tot ce putem mai bine. De asemenea, nu ezita să ne contactezi dacă ai orice întrebare sau crezi că ar fi ceva greșit din partea noastră.