Termeni și condiții

Se încarcă...

TERMENI ȘI CONDIȚII BODYMOD 

La Bodymod, îți oferim întotdeauna ție și oricărei persoane interesate de modificări corporale adevărate pieces of identity. Dar nouă nu ne plac textele lungi și monotone cu informații legale. Așa că am încercat să păstrăm această parte ușor de citit și cât mai scurtă.

TERMENI GENERALI

Acest website este administrat și deținut de Blue Monkeys In Space Ltd. Pe tot parcursul site-ului, termenii "Bodymod", "noi" și "al nostru" se referă la Blue Monkeys In Space Ltd.  Accesul la și utilizarea acestui website și a produselor, funcțiilor și serviciilor disponibile în acest site (denumite în cele ce urmează "Servicii") se supun următoarelor reguli. Prin utilizarea Serviciilor îți dai acordul pentru toți Termenii și Serviciile, care se pot înnoi ocazional. Pe site-ul nostru cumperi ca persoană privată cu excepția cazului în care a fost agreat altfel în scris. Dacă dorești să cumperi de la noi ca profesionist/companie, nu ezita să contactezi Serviciul Clienți la [email protected] pentru mai multe informații.

IDENTITATEA COMPANIEI

Blue Monkeys In Space Ltd.
The Firs, Flat Nru. 7,
Triq Gorg Borg Olivier
Tas-Sliema, SLM 1801
Malta

E-mail: [email protected]
Codul unic de înregistrare al companiei: C 94794
VAT-ID: MT26944223

CUM PLASEZI O COMANDĂ

Pentru a plasa o comandă, trebuie să deții și să ai disponibilă o metodă de plată validă acceptată de noi. În cazul în care apar dificultăți neprevăzute sau se obțin informații de credit nesatisfăcătoare despre plătitor după acceptarea comenzii, vom avea dreptul de a anula comanda confirmată și vom fi exonerați de răspundere.
Atunci când plasezi o comandă pe acest site, îți iei angajamentul că toate detaliile pe care ni le furnizezi sunt reale și corecte, că ești utilizatorul legal al metodei de plată utilizate pentru plasarea comenzii și fondurile utilizate sunt suficiente pentru a acoperi costul comenzii.
Atunci când plasezi o comandă, vei primi un e-mail care confirmă că am primit comanda ta. Acest e-mail are rol exclusiv de înregistrare a primirii lui, și nu trebuie considerat o confirmare a comenzii. Stabilim un contract între noi pentru achiziționarea bunurilor numai după ce am încasat metoda de plată selectată de tine.

PREȚURI ȘI DISPONIBILITATE

Prețurile noastre sunt afișate pe site. Ocazional, vom schimba prețurile afișate pe site-ul nostru, dar acest lucru nu va afecta contractele care au intrat în vigoare anterior. Atunci când se aplică, prețurile includ TVA, dar nu includ taxele de livrare.
Deși facem tot posibilul ca toate informațiile, detaliile, prețurile, descrierile și disponibilitatea în stoc afișate de Bodymod sunt corecte, se pot întâmpla și erori. În cazul în care observăm o greșeală, te vom informa cât mai curând posibil și de obicei cu o soluție pe care să o agreăm de ambele părți. Dacă am primit deja plata ta, dar este nevoie să îți returnăm o sumă, o vom returna prin metoda de plată utilizată de tine.

PLATA

După ce am primit plata ta, Furnizorii Noștri de Servicii de Plată for demara o verificare standard a metodei tale de plată pentru a se asigura că există suficiente fonduri pentru a achita comanda. Comanda ta va fi gata de a fi preluată și împachetată de echipa noastră odată ce a autorizarea a fost efectuată. Metoda ta de plată va fi debitată odată ce comanda este gata să fie expediată din depozitul nostru. Dacă plătești cu card de credit, plata va fi rezervată din contul tău în termenii cardului tău până ce primim sau respingem plata. 
Bodymod acceptă numai metodele de plată disponibile pe pagina noastră finală de check-out.
Cu Bodymod, plățile tale sunt în siguranță și în întregime criptate prin SSL și numai prin furnizori de servicii de plată (PSP), deci nu ai de ce să te îngrijorezi.

LIVRARE

Livrăm toate produsele noastre în ambalaje sigure. Îți poți alege metoda preferată de plată în timp ce faci check-out-ul. Costul livrării depinde de dimensiunea comenzii tale și de termenii de livrare. Acoperim orice deteriorare a produsului survenită pe durata livrării și de regulă îți vom livra un înlocuitor al produsului dacă este cazul. Dacă observi o problemă cu produsul tău atunci când îl primești, este esențial să te informezi și să ne contactezi înainte să deschizi ambalajul. Dacă totuși vrei să raportezi orice fel de probleme ale produsului în termen de 14 zile de la primirea lui, le vom putea lua în considerare doar dacă vor fi livrate în stare de funcționare completă.
Timpii de expediere pot varia în funcție de disponibilitate, dar ne străduim să îți expediem comanda în termen de 24 de ore. Valabil pentru zilele lucrătoare*. Orice termen de livrare sugerat sau afișat poate fi subiectul unor întârzieri neprevăzute, pentru care nu suntem responsabili.
Reține că metodele de livrare au "ore-limită" diferite. Le prioritizăm întotdeauna astfel încât cea mai mare parte a clienților să primească coletele repede. Prin ore limită, ne referim la faptul că diferite servicii de curierat ridică coletele de la depozitul nostru în momente diferite. Astfel, noi alegem, împachetăm și expediem astfel încât să trimitem cele mai multe colete cu fiecare furnizor, servindu-te pe tine și pe alții cât mai repede posibil.

COMENZI CARE NU POT FI LIVRATE

Este responsabilitatea clientului să asigure o adresă corectă de livrare și că adresa de livrare  este în deplină conformitate cu recomandările serviciul poștal. Trebuie să furnizezi adresa în momentul plasării comenzii. În general, este imposibil să faci acest lucru, dar dacă observi erori, te rugăm să contactezi imediat echipa noastră de servicii clienți.
În plus, cutia ta poștală trebuie să fie liberă și golită pentru a încăpea coletul. Aceasta trebuie să indice adresa în întregime și, de obicei, să aibă scris și numele destinatarului.
Să presupunem că o comandă nu poate fi livrată sau ridicată de tine la un punct de ridicare desemnat din orice motiv și, prin urmare, ne este returnată. În acest caz, din păcate, nu o putem accepta ca pe un retur standard. Acest lucru se datorează faptului că vom fi taxați suplimentar de către compania de transport pentru retur. Într-un astfel de caz, trebuie să anulăm comanda ta minus taxele poștale de returnare. Taxa de returnare este, de obicei, de 49,00 Lei pentru o expediere standard și de 140,00 Lei pentru expedieri expres. Putem să îți expediem din nou comanda. Cu toate acestea, va trebui să plătești taxa de expediere pentru ca noi să o trimitem din nou, plus costul pe care serviciile poștale ni-l percep pentru procesarea returului (de obicei același cu taxa de expediere).
*Depozitul nostru este deschis în zilele de lucru obișnuite, iar serviciile de curierat colectează pachetele din depozit. Adică de luni până, cu excepția datelor pe care le vei găsi accesând în  linkul de aici.

DEFECTE ALE PRODUSELOR 

Dacă intervine orice problemă după deschiderea pungii sigilate, o vom trata ca pe o plângere obișnuită referitoare la un produs și vom încerca să te ajutăm în cel mai bun mod posibil. Totuși, noi nu acoperim stricăciunile provocate de utilizatorul final, nici nu te putem ajuta în caz că pierzi o bilă, un mecanism de închidere sau orice parte a produsului. Trebuie să te asiguri că nu înșurubezi bilele/mecanismele de închidere nici prea puternic, nici prea slab. Este posibil să ajungi să rupi bijuteria sau să pierzi o parte, fapt pentru care noi nu putem fi trași la răspundere.  
Dacă primești un produs defect, returnează-l numai după ce ai contactat echipa noastră de servicii și ai primit aprobarea pentru retur. Retururile produselor defecte trebuie preaprobate întotdeauna. Dacă primim un produs cu defecte al cărui retur nu a fost preaprobat de echipa noastră, vom considera că acesta s-a defectat în timpul procesului de retur, fapt pentru care ești răspunzător, și îl vom trata ca atare.

DREPTUL DE RETRAGERE (POLITICA DE RETUR)

Ai dreptul legal de a anula și returna comanda ta timp de 14 zile de la primirea acesteia din orice motiv și fără nicio justificare. Dar cum noi credem în produsele noastre și vrem să fim siguri că ești mulțumit de acestea, am extins perioada de returnare la 100 de zile de la data livrării.

EXCEPȚII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE

Majoritatea produselor noastre sunt livrate în pungi individuale sigilate. Prin aceasta, garantăm că altă persoană nu a purtat produsul înainte de tine. Dacă rupi, deteriorezi sau modifici acest ambalaj sigilat, nu mai există dreptul de retragere. 
Sperăm că înțelegi de ce avem o politică atât de strictă de securitate, din moment ce nici tu nu ai dori să porți bijuterii de piercing pe care le-a purtat deja o persoană străină, pentru că acest lucru ar putea duce la probleme grave de sănătate.

CUM SE ANULEAZĂ O COMANDĂ

Poți anula o comandă și să ne anunți că vrei să o returnezi prin trimiterea unui mesaj clar prin care îți exprimi dorința de a o anula. Ne poți trimite o scrisoare sau un e-mail prin care să ne informezi că vrei să renunți la achiziție la Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963 Tarp, Germania, sau la [email protected]. Nu poți anula prin refuzul de a primi comanda. De asemenea, poți folosi formularul standard de retur, pe care îl găsești la finalul secțiunii Termeni și Condiții, dar nu este obligatoriu.

ÎN CAZ DE DEFECTE ALE PRODUSELOR

Dacă ai nevoie de ajutor cu unul dintre produse, te rugăm să ne contactezi în timp rezonabil astfel încât să găsim o soluție rezonabilă și rapidă pentru tine. Îți recomandăm să ne contactezi cât de repede posibil. Mai ales în cazul în care produsul a fost deteriorat în timpul livrării. Dacă ne contactezi în decursul a 14 zile după primirea acestuia, vom considera că este un timp rezonabil.

CALCULAREA SUMEI RESTITUITE

Dacă returnezi întreaga comandă, îți vom returna plata în totalitate, inclusiv costul de livrare inițial. Dacă alegi orice altă metodă în afară de metoda noastră standard, (Punct de livrare Packeta), îți vom returna numai valoarea produselor returnate. Dacă returnezi numai câteva dintre produsele achiziționate, nu ți se va returna costul de livrare. Orice reduceri care au fost posibil aplicate la combinația specifică a comenzii, pot fi de asemenea pierdute și deduse din suma restituită în cazul returului parțial. Inclusiv livrarea gratuită care este posibil să fi fost oferită datorită valorii originale a comenzii.

AMBALAJUL DE RETUR

Acordă foarte multă atenție modului în care returnezi comanda. Evită să folosești plicul sau cutia în care ai primit produsele. Ele sunt destinate exclusiv unei singure utilizări și ar trebui puse direct în coșul de reciclare. Plicurile nu sunt suficient de stabile pentru a face față mai multor livrări și au fost destinate să meargă direct la reciclare după utilizare.
Astfel, este întotdeauna mai bine să folosești un ambalaj nou și protector atunci când returnezi produsele de la noi. Te rugăm, de semenea, să eviți să folosești plicuri din hârtie subțire; acestea nu protejează suficient de mult. Cele mai bune soluții sunt cutiile din carton capitonat.
Dacă un produs returnat este deteriorat în timpul transportului de retur, noi nu putem accepta returul. În schimb, va trebui să depui o reclamație la serviciul de curierat pe care l-ai selectat pentru livrare.
Reține că tu, în calitate de client, ești mereu responsabil pentru costul expedierii returului și de asigurarea și urmărirea produselor pe care ni le returnezi.

RETURNAREA FONDURILOR

În cazul fiecărui retur, suntem obligați să returnăm banii prin sursa prin care au venit la noi. Acest lucru înseamnă că nu putem schimba contul bancar pentru rambursare. De obicei, procesăm orice rambursare în limita a cinci zile lucrătoare. Din momentul în care noi facem rambursarea, poate dura între câteva secunde și o săptămână până îi primești. Depinde de metoda de plată pe care ai ales-o și banca ta.

PLÂNGERI

Depunem toate eforturile să ne facem clienții fericiți. Astfel, ne dorim întotdeauna să rezolvăm orice dispută direct cu tine. Așa că te rugăm să nu eziți să ne contactezi dacă ai orice plângeri, sugestii sau comentarii.  
Ca alternativă, poți contacta autoritatea locală de soluționare a litigiilor:
Dacă locuiești în Uniunea Europeană și nu în Statele Unite ale Americii, această autoritate este cunoscută sub numele de ODR (Soluționarea online a litigiilor). Este o autoritate imparțială de soluționare a plângerilor, guvernată de UE, care se ocupă de astfel de cazuri.

LINKURI CĂTRE BODYMOD

Poți crea linkuri către website-ul nostru, cu condiția să faci acest lucru în mod corect și legal și să nu ne afectezi reputația sau să profiți de ea. Cu toate acestea, nu trebuie să creezi un link în așa fel încât să sugerezi orice formă de asociere, aprobare sau aprobare din partea noastră, acolo unde nu există.
Nu trebuie să creezi un link de pe un site web care nu îți aparține.
Acest site web nu trebuie să fie încadrat/fotografiat pe niciun alt site web. Ne rezervăm dreptul de a retrage autorizațiile fără notificare prealabilă.

RENUNȚARE

În cazul în care încalci aceste condiții, iar noi nu luăm nicio măsură, vom fi în continuare îndreptățiți să ne folosim drepturile și căile de atac în orice altă situație în care ai încălcat aceste condiții.

ACCESIBILITATE

Accesul la acest site este permis temporar și avem dreptul să modificăm Servicile fără aviz. Nu vom fi răspunzători, din niciun motiv, dacă acest site este indisponibil la un anumit moment sau într-o anume perioadă. Ocazional, am putea limita accesul la acest site sau la anumite secțiuni ale acestui site. 
Acest site conține de asemenea legături cu alte site-uri ("Alte Site-uri") pe care nu le operăm noi. Blue Monkeys In Space Ltd. nu are niciun control asupra Altor Site-uri și nu-și asumă responsabilitatea pentru ele sau pentru sau pentru orice vătămări care se pot produce atunci când le folosești. Utilizarea de către tine a Altor Site-uri va fi supusă termenilor de pe fiecare dintre aceste site-uri.

EXONERAREA DE RĂSPUNDERE

Tot conținutul expus pe acest website este realizat fără garanții, condiții sau atenționări privind  acuratețea acestuia. Cu excepția cazului în care se specifică altfel, în măsura maximă permisă de lege, noi și furnizorii noștri, furnizorii de conținut și agențiile de publicitate excludem toate condițiile, garanțiile și alți termeni care ar putea fi implicați în mod normal prin lege, dreptul comun sau legea echității și nu vom fi răspunzători pentru niciun fel de daune, inclusiv, fără a se limita la orice daune directe, indirecte, consecvente, speciale, punitive sau accidentale, sau daune pentru pierderea de utilizare, profituri, date sau alte bunuri necorporale, deteriorarea reputației sau a fondului comercial sau costul achiziționării de bunuri înlocuitoare, care decurg din sau sunt legate de utilizarea, incapacitatea de a utiliza, performanța sau eșecurile acestui site sau ale celorlalte site-uri și ale oricăror materiale postate pe acestea, indiferent dacă aceste daune au fost previzibile sau apar în contract, delict, echitate, restituire, prin lege, drept comun sau în alt mod. Acest lucru nu afectează răspunderea Blue Monkeys In Space Ltd. pentru deces sau vătămare corporală rezultată din neglijență, declarații frauduloase, declarații eronate cu privire la o chestiune fundamentală sau orice altă răspundere care nu poate fi exclusă sau limitată în conformitate cu legislația aplicabilă.

INSTRUMENTE ȘI SERVICII SPECIALE

Există posibilitatea să îți acordăm acces la instrumente ale unor terțe părți pe care nu le monitorizăm și asupra cărora nici nu avem vreun control sau contribuție. De exemplu, dar fără a se limita la acestea, servicii de urmărire a coletului.
Înțelegi și ești de acord că îți acordăm acces la astfel de instrumente "așa cum sunt" și "așa cum sunt disponibile", fără niciun fel de garanții, declarații sau condiții de orice fel și fără nicio aprobare. Nu vom avea nicio răspundere care rezultă din sau este legată de utilizarea de către tine a instrumentelor opționale ale terților.
Orice utilizare de către tine a instrumentelor opționale oferite prin intermediul site-ului este în întregime pe riscul și la discreția ta. Ar trebui să te asiguri întotdeauna că ești familiarizat cu și accepți termenii în baza cărora sunt oferite instrumentele de către furnizorul (furnizorii) terț(i).
În viitor, este posibil ca noi să oferim noi servicii și/sau caracteristici prin intermediul site-ului (inclusiv lansarea de noi instrumente și resurse). Aceste noi caracteristici sau servicii vor fi, de asemenea, supuse acestor Termeni și condiții.

LEGEA APLICABILĂ

Acești Termeni și Condiții vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legile din Malta.

GESTIONAREA INFORMAȚIILOR CU CARACTER PERSONAL

Pentru a putea plasa o comandă la Bodymod, avem nevoie de anumite informații de la tine. Cum ar fi e-mailul tău, pentru a-ți trimite confirmarea comenzii și de adresa ta la care să îți livrăm bunurile tale. Acestea sunt informații standard și ne permit nouă procesarea și contabilizarea corectă a vânzărilor. Nu este necesar să îți creezi un cont pe website-ul nostru pentru a plasa prima ta comandă, dar dacă nu ai unul, un cont este creat automat atunci când cumperi de pe site-ul nostru. Datele de autentificare îți sunt trimise automat după ce contul a fost creat.
Din acest cont poți vizualiza datele pe care le avem în legătură cu tine, pe care le poți șterge oricând.
Totuși, îți recomandăm să păstrezi acest cont, deoarece are anumite beneficii. Acesta îți permite să-ți urmărești comenzile și să simplifici serviciile pentru clienți și îți poți gestiona abonarea la newsletter. Nu costă nimic.
În afară de informațiile pe care ni le pui la dispoziție, folosim și cookie-uri și îți urmărim comportamentul pe parcursul vizitei tale.
Cookie-urile sunt folosite în special pentru a face site-uri ca al nostru să funcționeze. Cu ajutorul lor este posibil să ne amintim ce produse ai în coș. Le mai folosim și pentru a analiza comportamentul utilizatorului, să îmbunătățim utilizarea website-ului și să optimizăm utilizarea reclamelor. Deci nu are de ce să-ți fie teamă.
În cele din urmă, le utilizăm pentru prevenirea fraudei. Acest lucru este realizat prin controlul automat al fraudei, care măsoară riscurile și detectează eventualele probleme ale contului.
Facem eforturi să fim complet transparenți cu vizitatorii noștri. Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite informații dacă accepți anumite cookie-uri, cum ar fi Google, Facebook, Snapchat, Pinterest și TikTok. Informațiile pe care le vom transfera către acestea vor fi mascate (<hashed>) înainte să facem acest lucru. Pe scurt, nu facem niciodată publice datele tale pe care toți le pot citi. Criptăm datele tale cu o cheie hash pentru siguranța ta. Datele conțin de obicei e-mailul, numele tău, numărul de telefon, ce ai cumpărat și când ai făcut acest lucru.
Totuși, uneori trebuie să comunicăm date necriptate. Câteodată acest lucru este necesar pentru toate site-urile. De exemplu, trebuie să comunicăm informațiile tale serviciului de curierat pe care l-ai ales să îți livreze coletul. În cazul unei anchete a Poliției, este posibil să fim nevoiți să predăm date despre vânzări acestei instituții. Aceste situații sunt în afara domeniului nostru de aplicare, ceea ce este normal pentru orice comerciant online.
Așa că reține: îți păstrăm datele în siguranță. Stocăm doar ceea ce avem nevoie, iar datele tale sunt disponibile doar pentru personalul care are nevoie să știe și nu sunt dezvăluite niciunei terțe părți fără consimțământul tău. Astfel, vă vom permite doar să vizualizezi sau să folosești datele. Datele tale sunt stocate și susținute pe servere europene criptate și sunt în deplină conformitate cu GDPR.
Dacă, la un moment dat, dorești să știi ce am stocat despre tine, te rugăm să ne contactezi și vom fi bucuroși să te ajutăm.

DREPTURILE NOASTRE

Pe această pagină poți consulta în orice moment cea mai nouă variantă a Termenilor și  Condițiilor.
La discreția noastră exclusivă ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau elimina orice parte a acestor Termeni și Condiții prin postarea de actualizări și modificări aduse site-ului nostru. Este responsabilitatea ta să verifici aceste schimbări periodic. Dacă vei continua să accesezi și utilizezi website-ul sau serviciile noastre după ce a actualizat Termenii și Condițiile, înseamnă că accepți modificările noastre pe acest site.

FORMULARUL STANDARD DE RETUR

"Către: Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963, Tarp, Germania
Eu/noi dorim doresc ca dreptul de anulare să se aplice contractului meu de achiziție pentru următoarele produse comandate în data de xx/xx-xxxx și primite în data de xx/xx-xxxx: (Introdu numele produselor). Salutări, (Numele clientului, adresa, numărul de comandă, semnătura, data)"

Ne poți adresa orice altă întrebare referitoare la Termeni și Condiții prin e-mail.