Poți returna produse în termen de 100 zile dacă sunt încă în ambalajul lor sigilat original. Dacă pachetul sigilat a fost deschis, retururile vor trebui aprobate de echipa noastră de servicii clienți.
1. Pune produsul într-un plic căptușit (cu bule). Dacă produsul este deteriorat pe durata transportului, nu putem să-ți restituim suma. Te rugăm să nu folosești același ambalaj în care a fost livrat produsul. Acestea sunt destinate pentru o singură livrare.
2. Descarcă, printează și completează formularul de retur și pune-l în plic. Adresa noastră este scrisă în acest formular. Te rugăm să-l completezi și să-l trimiți odată cu produsul.
- Dacă ești dintr-o țară non-UE, trebuie să completezi o declarație vamală pe care să o atașezi returului tău. Dacă aceasta este incompletă sau nu este trimisă, vama îți poate reține sau returna pachetul.
- Declarația vamală și factura comenzii trebuie să fie atașate pe partea exterioară a pachetului. Formularele trebuie să fie vizibile pentru vamă.
3. Trimite pachetul la noi. Îți recomandăm să folosești un serviciu de livrare cu urmărire. Dacă pachetul se pierde pe drum, nu putem să-ți restituim suma.
Restituirile se fac în contul din care s-a făcut plata originală, odată ce comanda este primită de echipa noastră și au fost îndeplinite condițiile noastre de retur. Plățile durează între 1-6 zile, în funcție de contul și de metoda ta de plată.
Nu oferim servicu de schimb. Totuși, poți returna bunurile în termen de 100 zile de la primirea comenzii pentru a primi o restituire, cu condiția ca acestea să se afle în ambalajele lor originale, sigilate și să nu fi fost deschise.
Ai nevoie de mai mult ajutor?
Te rugăm să ne scrii un e-mail cu informațiile relevante, inclusiv detaliile comenzii tale, adresa de e-mail, fotografii și videouri ale defectelor bunurilor.
Sau scrie-ne un mesaj
Răspundem la mesaje în termen de 24 de ore, de luni până vineri. Toate mesajele din weekend primesc răspuns în următoarea zi lucrătoare.