Poți returna produse în termen de 100 zile dacă sunt încă în ambalajul lor sigilat original.
Cum se face un retur?
1. Conectează-te pe contul tău online
2. Mergi la ”Retururile mele”
3. Fă click pe ”Generează retur”
4. Urmează instrucțiunile și întrebările afișate pe ecran
Procedura online te va ghida pas cu pas.
Returul tău va ajunge la echipa noastră pentru aprobare.
Odată aprobat, vei fi notificat să ne trimiți articolul/lele și să folosești un plic capitonat sau să te asiguri că ai împachetat produsele suficient de bine pentru a le proteja pe drum. Îți recomandăm să folosești un serviciu de livrare cu urmărire. Dacă articolele sunt pierdute sau deteriorate în timpul tranzitului, nu îți vom putea returna banii.
Te rugăm să nu trimiți articole care nu au fost aprobate sau așteaptă să fie aprobate.
Restituirile se fac în contul din care s-a făcut plata originală, odată ce comanda este primită de echipa noastră și au fost îndeplinite condițiile noastre de retur. Plățile durează între 1-6 zile, în funcție de contul și de metoda ta de plată.
Nu oferim servicu de schimb. Totuși, poți returna bunurile în termen de 100 zile de la primirea comenzii pentru a primi o restituire, cu condiția ca acestea să se afle în ambalajele lor originale, sigilate și să nu fi fost deschise.
Ai nevoie de mai mult ajutor?
Te rugăm să ne scrii un e-mail cu informațiile relevante, inclusiv detaliile comenzii tale, adresa de e-mail, fotografii și videouri ale defectelor bunurilor.
Sau scrie-ne un mesaj
Răspundem la mesaje în termen de 24 de ore, de luni până vineri. Toate mesajele din weekend primesc răspuns în următoarea zi lucrătoare.