Pentru a descărca factura, vă rugăm să vă conectați la contul dvs. online și să accesați „Comanda mea”. Puteți vizualiza comanda dvs. și descărca factura de acolo
Te rugăm să verifici dacă produsele sunt eligibile pentru promoție. Dacă produsele tale sunt excluse din promoție, se explică de ce nu funcționează codul. De asemenea, în general, promoțiile nu pot fi combinate cu produse deja reduse.
Codul de bun-venit este eligibil doar pentru noii utilizatori, pentru anumite produse (cele din aur de 14K sunt excluse. Găsești lista completă pe e-mail.) Asigură-te că verifici în spam. Dacă nu-l primești în 30 de minute, este posibil să fi introdus greșit adresa ta de e-mail. Te rugăm să o scrii din nou.
Ai nevoie de mai mult ajutor?
Te rugăm să ne scrii un e-mail cu informațiile relevante, inclusiv detaliile comenzii tale, adresa de e-mail, fotografii și videouri ale defectelor bunurilor.
Sau scrie-ne un mesaj
Răspundem la mesaje în termen de 24 de ore, de luni până vineri. Toate mesajele din weekend primesc răspuns în următoarea zi lucrătoare.