Poți să urmărești statusul livrării comenzii tale făcând click pe butonul "Urmărire comandă"din e-mailul de confirmare a livrării pe care-l primești odată ce comada ta a fost expediată. Dacă urmărirea nu a fost actualizată pe site-ul firmei de curierat, nu trebuie să-ți faci griji! Te rugăm să mai acorzi câteva zile pentru ca actualizările să apară.
Ne propunem să expediem toate comenzile în termen de 24 de ore de la confirmarea plății. Valabil de luni până vineri, exclusiv sărbătorile legale. Te rugăm să reții că în timpul weekendului și al sărbătorilor legale nu lucrăm.
Timpul de livrare depinde de metoda de livrare selectată la checkout. Pentru mai multe detalii, vizitează pagina cu informații livrare.
Dacă tu comanzi în orice țară din Uniunea Europeană, nu există costuri suplimentare/ taxe vamale odată ce comanda a fost trimisă. Clienții care comandă din țări care nu fac parte din UE pot fi obligați să plătească taxe/drepturi suplimentare înainte să poată fi livrată comanda lor.
Te rugăm să mai aștepți câteva zile. Câteodată comanda este livrată mai târziu decât arată urmărirea comenzii. Ar trebui să verifici și la vecinii tăi, poate că au ridicat-o ei sau au primit-o din greșeală.
Ai nevoie de mai mult ajutor?
Te rugăm să ne scrii un e-mail cu informațiile relevante, inclusiv detaliile comenzii tale, adresa de e-mail, fotografii și videouri ale defectelor bunurilor.
Sau scrie-ne un mesaj
Răspundem la mesaje în termen de 24 de ore, de luni până vineri. Toate mesajele din weekend primesc răspuns în următoarea zi lucrătoare.