Contul Bodymod

Trimite un e-mail cu subiectul “B2B account” la [email protected] cu numărul de TVA și profilurile tale de social media. Folosim aceste informații pentru a ne asigura că te califici pentru un cont business.

Dacă ai încercat să-ți resetezi parola, dar tot nu reușești să te înregistrezi pe contul tău, te rugăm să încerci să elimini toate cookie-urile asociate cu Bodymod și sistemul cache. Dacă în continuare întâmpini probleme, contactează echipa noastră de suport clienți.

Pentru a șterge un cont, mergi la tabul ”Setări Confidențialitate” în "Contul meu". Te rugăm să reții că nu poți să ștergi un cont dacă ai comenzi sau retururi active.

Pentru dezabonare, mergi la tabul ”Preferințe contact” în ”Contul meu”, deselectează ”Înregistrare generală” și apoi trimite.

Ai nevoie de mai mult ajutor?

Te rugăm să ne scrii un e-mail cu informațiile relevante, inclusiv detaliile comenzii tale, adresa de e-mail, fotografii și videouri ale defectelor bunurilor.

Sau scrie-ne un mesaj

Răspundem la mesaje în termen de 24 de ore, de luni până vineri. Toate mesajele din weekend primesc răspuns în următoarea zi lucrătoare.