• Materiale originale
    Toate produsele noastre sunt 100% autentice
  • Transport gratuit
    La comenzi peste 69 lei. Altfel, de la 8,90 lei
  • Livrare zilnică
    Oferim multiple modalități de livrare
  • Cea mai mare selecție
    Mereu peste 600.000 de articole în stoc

Cum să returnați un produs

Retur

Dacă doriți să returnați o bijuterie piercing achiziționată, este foarte ușor.
Mai jos veți găsi câteva informații de care veți avea nevoie la returnarea produsului.

Ce pot trimite înapoi?

Puteți să returnați toate produsele (produse non-comandă și produse personalizate) în perioada de returnare legală, atât timp cât aceste produse sunt în ambalajul original. Dacă bijuteria nu se află sigilată în ambalajul original, nu o putem accepta inapoi din motive de igienă.

Ce ar trebui să fac?

Când trimiteți inapoi produsele, trebuie să le trimiteți în condiții sigure, astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului. Nu recomandăm reutilizarea plicului/coletului în care ați primit bijuteria, deoarece acesta este de unică folosință.

Costul transportului de retur cade în sarcina dvs. Unele pachete pot fi de asemenea pierdute la poștă, așa că pentru a vă asigura că va ajunge sigur la noi, puteți să-l trimiteți cu un serviciu de coletărie cu asigurare și urmărirea livrării. Pachetele de returnare nu sunt asigurate de BodyMod. Prin urmare, alegeți cu atenție metoda de transport și ambalajul. De asemenea, rețineți că pachetele trimise doar cu un COD și / sau fără expeditor, nu sunt acceptate.

Ce ar trebui să primim de la dvs.?

Va trebui, bineînțeles, să avem returul pentru care doriți banii înapoi. În plus, avem nevoie de o copie a formularelor de anulare sau de informații echivalente.

De asemenea, ne referim și la termenii și condițiile noastre comerciale, unde puteți citi mai multe despre returnarea produselor. De asemenea, rețineți că nu oferim schimburi de produse, ci doar restituim suma plătită. Dacă doriți un alt model, altă culoare sau altă măsură, trebuie doar să comandați acest lucru online.

Descărcați formularul de anulare aici

Vă rugăm să rețineți că, dacă ați primit transport gratuit la reducere, datorită mărimii comenzii dvs., această reducere va fi dedusă dacă comanda dvs. se află sub limita de expediere gratuită. În plus, dacă ați ales opțiuni speciale, cum ar fi retur extins sau o metodă de livrare mai rapidă decât standardul nostru, costurile acestora nu vor fi rambursate.